Szállítás

A megrendelés során a Vásárló az alábbi szállítási lehetőségek közül választhat:

  • Személyes átvétel: megrendelést követően személyesen az üzletben, készpénzes fizetéssel. .
  • Szállítás a Vásárló által megadott számlázási címre vagy a számlázási címtől eltérő címre.

A Helanor online shopban feltüntetett szállítási díjak magyar forintban értendők és magukba foglalják az általános forgalmi adót.

A Helanor online shopból megrendelt termék kiszállítása kizárólag Magyarország területére, létező magyarországi címre történik. A megrendelt termék postafiók címre vagy postahivatalba történő kézbesítésére is van lehetőség.

A házhozszállítást a Szolgáltató a kiszállítás visszaigazolásától számított minimum 2 munkanapon, maximum 10 munkanapon belül biztosítja. A Szolgáltató a kiszállítás megkezdéséről, illetve a szállítás esetleges késedelméről a Vásárlót a megrendelés visszaigazolásától számított 3 (három) munkanapon belül e-mail útján tájékoztatja.

A házhozszállítás alapdíja megrendelésenként bruttó 2500 Ft (kettőezer-ötszáz forint). A házhozszállítás díja a csomag méretétől, tömegétől és értékétől függően változhat. Abban az esetben, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra, a Szolgáltató egyszeri szállítási díjat számít fel. Ha a megrendelés végösszege eléri a 35.000 Ft-ot (harmincöt-ezer forintot), a Szolgáltató szállítási díjat nem számol fel.

A Helanor online shopban vásárolt termék házhozszállítását a Szolgáltató Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság  (továbbiakban: MPL) közreműködésével végzi.

A Vásárló, mint címzett gondoskodik arról, hogy a kiszállítás várható időpontjában az általa megadott címen a küldeményt ő vagy az egyéb jogosult átvevő átvegye.

A Vásárló, mint címzett vagy az egyéb jogosult átvevő a küldemény átvételét aláírásával igazolja. Ha a Vásárló, mint címzett a megrendelés során készpénzes utánvéttel történő fizetést választott, úgy az utánvét összegének kifizetéséig az MPL a küldeményt a Vásárló, mint címzett vagy az egyéb jogosult átvevő részére nem adja át.

A Vásárló, mint címzett az átvételkor az MPL kézbesítője jelenlétében köteles megvizsgálni a küldeményt, annak felbontása nélkül. Amennyiben a küldemény csomagolásán külső, látható sérülés található (pl. felbontva vagy deformáltan érkezik) vagy egyéb nyilvánvaló körülmény a küldemény részleges elvesztésére, vagy megsérülésére utal, úgy arról MPL kézbesítője a Vásárló, mint címzett jelenlétében jegyzőkönyvet vesz fel és azt a címzettel aláíratja.

Az MPL a kézbesítést két alkalommal kísérli meg. Ha a küldemény kézbesítése a második kézbesítési kísérlet alkalmával is sikertelen, a Szolgáltató törli a megrendelést és erről a Vásárlót e-mailben tájékoztatja. Ha a Vásárló a törölt megrendelés ellenértékét a Szolgáltató részére már megfizette, a megrendelés törlése estén a Szolgáltató a megrendelés ellenértékét a Vásárló részére visszatéríti.